Pilates,  Trening

kursy i warsztaty pilates

AKTUALNOŚCI

Prowadzimy zajęcia w małych 4-osobowych grupach oraz indywidualnie. Studio znajduję się w centrum miasta, blisko Placu Wolności. Dzięki ćwiczeniom poprawisz postawę ciała, pozbędziesz się bólu pleców oraz zwiększysz świadomość ciała.

Mądry ruch dla zdrowia pleców i całego ciała.

Metoda Pilates uczy, jak panować nad swoim ciałem. Poprawia elastyczność,  siłę oraz rozwija kontrolę i wytrzymałość w całym ciele. Podstawa każdego treningu. Zwiększa świadomość ciała, wzmacnia mięśnie głębokie brzucha i tułowia. Poprawia postawę ciała Jest to spokojny, ale wymagający trening. Pamiętaj, że nie zawsze musisz wyjść z treningu wykończona. Nie zawsze na następny dzień musi „wszystko boleć”. Nie oznacza to, że nie wykonałaś żadnej pracy. Praca, koncentracja i skupienie na sobie, tworzy niesamowity efekt. Masz większą kontrolę nad własnym ciałem. Pozwala Ci bezpieczniej korzystać z trudniejszych, szybszych treningów.
Uelastycznia mięśnie, wzmacnia mięśnie głębokie, zwiększa się równowaga ciała, poprawia jego ruchomość.

Jedną z ważnych zasad metody pilates jest zaangażowanie centralnej części naszego ciała, budujesz solidny fundament. Intensywność sesji zależy od uczestników. Pilates to wymagająca technika, potrzeba cierpliwości i zaangażowania. Minimalistyczny, ale intensywny ruch poprawi jakość twojego życia. Pilates nie jest treningiem tylko dla kobiet czy seniorów. Jest to metoda dla każdego szukającego bardziej świadomego treningu.  Nie trzeba mieć dużego doświadczenia, nie trzeba być wysportowanym czy rozciągniętym. Ćwiczenia pilates można modyfikować, więc sprawdzą się niezależenie od poziomu zaawansowania. Na zajęciach budujesz siłę i elastyczność mięśni.

  • możesz poprawić ustawienie kręgosłupa, postawę ciała.
  • wyrzeźbisz mięśnie nie zwiększając ich objętości.
  • złagodzisz bóle pleców
  • zwiększysz elastyczność, zwinność, poczucie równowagi i poprawisz koordynację ruchów.
  • zbudujesz silne i elastyczne mięśnie
  • nauczysz się lepiej poruszać, zwiększysz zakres ruchów
  •  zrelaksujesz się
  •  zwiększysz świadomość ciała

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do czwartku, natomiast warsztaty w weekendy.

poniedziałek g.17:30

 grupa średniodystansowa 1 miejsce

poniedziałek/środa g. 19:00

podstawy 2 wolne miejsca

wtorek/czwartek g. 17:30

podstawy 2 wolne miejsca

 

 

error: kopiowanie wyłączone