Po 10 sesjach poczujesz różnicę, po 20 sesjach zobaczysz różnicę, a po 30 sesjach będziesz mieć nowe ciało”

 

 

Trening indywidualny

Ćwiczenia dopasowane do twoich potrzeb zdrowotnych oraz planu dnia.

Trening pilates poprawia elastyczność, siłę oraz rozwija kontrolę i wytrzymałość w całym ciele. Podstawa każdego treningu. Zwiększa świadomość ciała, wzmacnia mięśnie głębokie brzucha i tułowia. Poprawia postawę ciała.  Praca, koncentracja i skupienie na sobie, tworzy niesamowity efekt. Masz większą kontrolę nad własnym ciałem.

Pozwala Ci bezpieczniej korzystać z trudniejszych, szybszych treningów.
Uelastycznia mięśnie, wzmacnia mięśnie głębokie, zwiększa się równowaga ciała, poprawia jego ruchomość.

 

W czym może Ci pomóc pilates?

  • zadbać o kręgosłup
  • wzmocnić mięśnie stabilizujące kręgosłup
  • w bezpieczny sposób wrócić do ćwiczeń po kontuzjach, operacjach czy ciąży
  • poprawić postawę ciała
  • odstresować się

 

 

error: kopiowanie wyłączone